In de nazomer van 2015 is een door het NHG gecertificeerde enquête bij Huisartsenpraktjk Boermans gehouden.
60 patiënten mochten hun oordeel geven over de huisartsen en andere medewerkers in de praktijk. Ook gaven zij hun oordeel over de huisartsenpraktijk zelf: de huisvesting, de wachtkamer, de service, het omgaan met klachten, de bereikbaarheid.
Wij zijn positief verrast omdat op bijna elk punt boven het gemiddelde gescoord is. Voor zaken als tijd nemen voor de patiënt, luisteren, omgang met emotionele problemen scoort de praktijk een 9.2. Dat ligt ver boven het landelijke gemiddelde. Het is ook een verbetering ten opzichte van de enquête 2013. Toen werd een score van 8.9 genoteerd. Het samenwerken met de 2e lijn werd door de patiënten ook heel goed gewaardeerd. Met name het contact houden tijdens of na het verblijf in een ziekenhuis scoorde twee keer zo hoog als het landelijke gemiddelde.